koala's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu koala's - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu

koala's

Blijf op de hoogte en volg Heleen

06 November 2013 | Australië, Brisbane

Heey

Het was een amazing day :) ik heb vandaag een koala geknuffelt.
De beestje zijn verrassend zacht en licht.
Hier ook weer nieuwe foto's :)

Xx heleen

  • 09 November 2013 - 14:28

    Pa Quiist:

    Ha Heleen,

    Wat een leuke foto's!
    Lijkt me geweldig om zo'n beestje eens in het echt te zien.
    Zo te zien aan de plaatjes is het heel mooi weer!

    Ik hoop dat je "cowboy" opleiding net zo leuk is.

    Groet en liefs,

    Pa Q

  • 11 November 2013 - 22:09

    Lisa:

    Hey heleen.

    Wat leuk zo'n koala beer knuffelen! Lijkt me ook leuk om een keer mee te maken

    Super gaaf dat je hey zo naar je zin hebt en dat je dit allemaal mag meemaken.
    Moet zeggen dat ik je wel mis hoor! :( als je over 1 of 2 jaar terug komt dan hebben we wel veel bij te kletsen :p haha.
    Nog heel veel plezier en ik wacht op je volgende verslagje!

    Xxxxx Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Heleen

Going down Under :)

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 96
Totaal aantal bezoekers 4635

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: