sydney :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu sydney :) - Reisverslag uit Sydney, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu

sydney :)

Blijf op de hoogte en volg Heleen

13 September 2013 | Australië, Sydney

Heey people,

Het is zover mn eerste blog vanuit sydney.
Het is hier prachtig !!!! Mocht je ooit zelf de kans krijgen om naar dit land te gaan zeker doen.
We zijn met busjes opgehaald op het vliegveld en vervolgens afgezet in de buurt van the Oprah house. Hier een hele mooie fotos gemaakt deze zal ik uploaden!
Vervolgens met de ferry naar manly beach. Tijdens deze half uur durende tocht al een paar dolfijnen gezien.
Een mevrouw zei dat dit een goed teken was omdat er dan geen of weinig haaien waren in het gebied.
Eenmaal in het hostel aangekomen heeft iedereen een pakketje gekregen met papieren en een aussie simkaart.
Samen heerlijk gebbqed en daarna ff met 2 van mn kamergenoten naar de boulevard gelopem om een sterker te halen.
Vandaag zouden we een aussie bankrekening open en naar de auto markt gaan.
Helaas zat dat niet voor mij niet in de planning omdat ik ziek op bed lig.
Morgen is defqon dus even kijken hoe ik mij morgen ochtend voel.

Xxheleen

  • 14 September 2013 - 11:54

    Jos:

    fijn dat je je weer beter voelt. Op naar het festival Defqon.:)

  • 15 September 2013 - 16:10

    Will Heijboer:

    gelukkig weer opgeknapt en nu lekker genieten. lijkt me geweldig leuk met zo'n groet groep.

  • 15 September 2013 - 20:28

    Lisa:

    hey heleentje!!
    fijn dat het je al zo goed bevalt.
    ben je al enge beeaten tegen gekomen? :p hahha
    hoop het van niet! nog heeeel veeeel plezier!
    en tot de volgende blog!! XD xxx :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Heleen

Going down Under :)

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 4649

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: