manly beach and the bunkhouse - Reisverslag uit Manly, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu manly beach and the bunkhouse - Reisverslag uit Manly, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu

manly beach and the bunkhouse

Blijf op de hoogte en volg Heleen

19 September 2013 | Australië, Manly

Hey,

Het is weer een paar daagjes terug sinds mn laatste update....
Mn wifi is nou niet heel erg goed xD
Defqon was gigantisch en leuk. Heel veel strenge beveiliging met drugshonden en alles.
Uit eindelijk nog iemand dood gegaan door een overdosis xtc en syntetische mdma.
Zondag een vrije dag gehad sommige mensen erg brak van de zaterdag:p
Die zelfde dag een mooie wandeling gemaakt en naar de walvis spot plek geweest helaas geen walvissen gezien.
'S avonds lekker samen uiteten geweest en nog een drankje gedaan.
Maandags naar de blue mountains hele dag regen :(
Ondanks de regen een prachtige wandeling gemaakt en wel al de 4000 trappen eerst af gegaan naar beneden en daarna deze weer op.
Heavy maar wel tros op mezelf:) die ochtend zijn we naar een wildlife centre geweest.
Dinsdag gingen er al mensen weg en ik heb besloten om nog een paar daagjes extra te blijven.
Vandaag heerlijk dagje strand en wat dingen geregeld voor mijn cursus om op een boerderij te gaan werken.
En heel veel nieuwe fotos!!!

• 19 September 2013 - 09:00

Marijanne:

Hey overthere,

Je kunt met recht trots op je zelf zijn met die beklimming, maar waar heb ik dat meer gehoord? (hahahaha)
    Dat waren weliswaar geen treden maar een pad naar boven is het niet?!

Groetjes

Marijanne

• 19 September 2013 - 15:35

Lisa:

hey..,

Cool dat je na defqon bent geweest, alleen minder dat er dan iemand dood is gegaan..
    zo te horen heb je het wel heel erg naar je zin! (gelukkig maar) :)
    geniet er maar lekker van!! en succes met je cursus op de boerderij!!

xxxxx Lisa!

• 19 September 2013 - 18:09

Jos:

mooie ervaringen,Heleen.De blue mountains ga je gewoon nog een keer bekijken en dan met veel zon.
    Het hele mooie weer komt er zo aan.
    Liefs en groetjes

• 20 September 2013 - 21:04

Huib Quist:

Ha Heleen,

War een geweldige belevenissen allemaal!
    Ik zou zo met je willen ruiilen.
    behalve die lange klim natuurlijk; )

Liefs,

pa

• 20 September 2013 - 21:08

Anne:

Hey meid,

Klinkt alsof je al lekker gesetteld bent ^^. Succes met de cursus en we skypen binnenkort wel weer eens!

Gr X,
    Anne

• 25 September 2013 - 22:10

Monique:

Hoi Heleen,

Wat voor cursus ge je volgen en wat ga je op de boerderij doen?
    Volgens mij is Australië een prachtig land en de moeite om naar toe te gaan.Helaas ben ik geen held in een vliegtuig.

Groetjes, Monique

• 27 September 2013 - 00:14

Will:

lieve Heleen,

geweldig allemaal en super leuke foto's.En een walvis ga je nog wel een keer zien.
    Ik hoop dat je bij een heel gezellige boer aan de slag kan.
    Geniet ervan.

liefs Will