farm work:) - Reisverslag uit Manly, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu farm work:) - Reisverslag uit Manly, Australië van Heleen Quist - WaarBenJij.nu

farm work:)

Blijf op de hoogte en volg Heleen

27 September 2013 | Australië, Manly

Hey allemaal.

Hier heerlijk genietend van het weer dacht ik bij mezelf dat het wel weer tijd werd voor een blogje :)
Met al een heerlijke strandwandeling achter rug heb ik een hele goede dag:)
Mn tas al netjes gepakt en klaar staan want het is zo ver ik ga verder reizen!!!
Vanavond om 22:00 aussie tijd (14:00 nl tijd) ga ik met de greyhound richting coffs harbor.
Daar wordt ik opgehaald morgen om half 6 aussie tijd door de eigenaaresse van de boerderij waar ik ga werken.
Het leuke is dat het Nederlanders zijn en uit de buurt van sittard.
Het dorp waar de boerderij zelf ligt heet lowanna.
Hier later meer details over.
De kans is groot dat ik dus de komende tijd heel weinig wifi heb voor mn tablet, gelukkig doet WhatsApp het wel nog gewoon:)
Ik begin langzaam mn fiets toch wel heel erg te missen hier :')
Alles maar lopend doen wordt een beetje saai en openbaar vervoer is nou niet heel goedkoop.
Met kerst en oud en nieuw ben ik gewoon te vinden weer in manly voor 10 dagen.
Mocht je een kerstksartje willen sturen vraag dan even om het adress xD
Ik heb nog geen heimwee maar dat komt door het feit dat dit land zo ontzettend mooi is en je elke dag wel iets nieuws ziet en hoort.

Groetjes xx heleen

  • 27 September 2013 - 07:34

    Pa En Ma Quist:

    Ha Heleen,

    Jos en ik hebben net even gekeken naar informatie over Lowanna.
    Heel mooi glooiend gebied.
    We zijn heel nieuwsgierig naar waar je uiteindelijk aan de slag gaat.

    Lowanna betekent trouwens "girl".
    Toepasselijk!

    Groet en liefs,

    Pa en Ma Q

  • 27 September 2013 - 19:34

    Diemar & Finny:

    Hoi Heleentje,

    Fijn dat het zo goed met je gaat. En wat een fijne plek om te werken.
    Kun je lekker Nederlands praten!!!!!
    Hoop dat alles naar wens gaat en gelukkig heb je geen heimwee.
    Geniet maar van alle avonturen, want een jaar vliegt zo voorbij.

    Dikke kus uit Gangelt XXX

    Diet & Finny

  • 28 September 2013 - 20:24

    Hanny Kuijpers:

    Hallo heleen

    Ik lees je verslagen, het gaat goed met je daar ben ik blij om mooie foto, s heb je al geplaatst
    Je zult ons toch wel een beetje missen, en de zusters ....
    Maar nu op weg naar een boerderijtje om te werken leuk succes er mee enik lees wel weer

    Gr hanny

  • 30 September 2013 - 15:08

    Monique:

    Hey Heleen,

    Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Het komt wel goed daar met jou.
    Ga je tijdens je verblijf daar in Australië ook nog naar die lekkere strandwachten op Bondi beach?
    Het lijkt me wel gaaf om daar een paar weken rond te reizen en wat te zien van dat land.
    Wil je via een privé bericht op Facebook jouw gsm nummer sturen dan kan ik je een WhatsApp kan sturen.

    Heimwee krijg jij daar niet, je doet zo vreselijk veel nieuwe indrukken op en ziet zoveel dat je daar de tijd niet voor krijgt. Dit komende jaar is voorbij voordat je het weet meisje.

    Geniet ervan.

    Groetjes, Monique Z.

  • 19 Oktober 2013 - 21:56

    Will:

    ben nieuwsgierig naar je verhalen overhet werken op de Farm.
    Wel een geluk dat het Nederlanders zijn, dat praat wat makkelijker. Hopelijk heb je het daar erg goed.
    pas goed op jezelf en geniet.

    liefs Will

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Manly

Heleen

Going down Under :)

Actief sinds 14 Aug. 2013
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 4646

Voorgaande reizen:

10 September 2013 - 10 September 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: